Gamla inlägg i bloggen

Jag ligger här och letar efter gamla inlägg där jag har skrivit om mina träningspass. Tänkte idag att det kunde ge mig ny inspiration till min träning och vet ni vad jag hittar??

BC

BC

BC

BC

BC

och ja.. Så fortsätter det... Känns som att det får bli BC helt enkelt!

Nej skämt å sido, ska nog allt kunna leta fram hur jag la upp min träning förut och jag ska nog få till en eller flera olika kombinationer att köra! :)

Idag sprang jag som om ingenting hade hänt, 5,5 km - 40 minuter - 400 kcal. Inga problem! Det där Monday Bar kan nog bidra med en del kondition också! :))

0 Kommentarer till "Gamla inlägg i bloggen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!