Fredagsplaner

God morgon på er!

Hur mår ni? Jag mår bara bra! Idag har vi planeringsdag på jobbet vilket innebär att förskolan är stängd för alla barn och vi pedagoger arbetar med pappersarbete som vi annars aldrig hinner med. Vilket är ganska mycket...

Men vi i arbetslaget har iaf bestämt oss för att ta lunch på en restaurang idag och det är ju alltid trevligt. Dessutom arbetar vi bara mellan 8-15.

Efter jobbet ska jag skynda mig hem och fixa inför kvällen då vi i seminariegrupp 1 har avslutningsträff och firar att vi klarat av första året tillsammans! Vi har ju inte haft någon riktig skolavslutning så man kan väl kalla detta för det, vår lilla egna. Klockan 19.00 ska vi träffas på en pub på söder, vilken det har jag glömt men det finns uppskrivet! :) Sen får vi helt enkelt se vart kvällen bär av!

Igår fick jag förresten en sommarpresenten av ett barn som nu slutar på min avdelning efter tre år! Det är dags för mina skruttar att börja på storbarnsavdelning!! :O Så härliga och fina barn och föräldrar!!

Hoppas ni får en bra dag!!

0 Kommentarer till "Fredagsplaner"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!