50-årig bröllopsdag ❤

Vilken mysig helg vi har haft! Igår hade vi en spadag under för- och eftermiddagen. Vi hade avslappnande massage och sedan fick jag och Timmy basta tillsammans. Vid 15 var det dags för jacuzzi-bad. Det regnade från och till vilket bara gjorde det bättre, det svalkade oss lite grann när vi satt i det 40 gradiga bubbliga vattnet. Jag undrar om vi inte satt mer på kanten än nere i badet, haha!

Sedan gick vi ner till stugan och gjorde oss i ordning för kvällen. Klockan 18.30 samlade vi oss allihopa vid restaurangen. De hade dukat upp en sk Svensk buffé vilken innehöll allt från sill och potatis till älgbiffar i viltgräddsås och till efterrätt hemlagad äppelpaj med hemlagad vaniljsås! Allt var så fruktansvärt gott så den sista biten äppelpaj lade sig som ett lock i halsen och sen fick jag både ont i magen och illamående! Men det hör väl till? :D

Sedan tog vi oss åter till stugan för ett släktfotografi och lite tilltugg. Kvällen slutade med att jag, Lotta, Timmy och Robin spelade "Med andra ord"-appen. Först delade vi in oss i lag efter par och jag och Timmy vann. Sen körde vi tjejerna mot killarna och självklart vann systrarna Gjersvold! ;)

Nu är vi åter på väg hem mot Stockholm, trångt och mysigt i bilen!
Imorgon ska jag berätta om lite glada nyheter!! :)

0 Kommentarer till "50-årig bröllopsdag ❤"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!