23 juni 2013

Hade en supermysig dag igår! Sov länge, åt frukost och tittade på tv i lugn och ro. Jag och Timmy satt och beklagade oss på alla människor som skaffar så jävla många barn! En man på tvn sa att det bara var Gud som kunde stoppa produktionen av barn... Barnmorskan sa nånting annat... Haha!

Vid 14-tiden tog vi en promenad till gymmet, körde ett varsitt pass, promenerade till Bromma Blocks och handlade lite, åt middag på Max, promenerade till bussen, handlade lite mat i Bromma och åkte sedan hem. Vi avslutade kvällen med att titta på ett avsnitt av Games of thrones. Jag har ju lovat att titta på det nu när jag har tid! :)

Vet ni, nu är det bara två veckor kvar till semestern! ;)

Jag tog lite kort i spegeln efter träningen igår, visst börjar man se lite skillnad igen! :)

0 Kommentarer till "23 juni 2013"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!