Wings of the heart

Vilken schnygg man jag har nu! ;D Vi hittade ett par marinblå shorts, två t-shirts i olika somriga färger och ett linne. Vi va även snabbt inne på en piercingstudio och uppdaterade oss med lite nya smycken. Jag köpte bland annat ett nytt navelsmycke som jag är mycket nöjd över.

Nu när jag skulle ta kort på navelsmycket upptäckte jag va mycke småhår jag har på magen!! Haha!! Herregud!

Väl hemma från turen till Uppsala tog vi direkt tag i storstädningen och efter ett par timmar var vi klara.

Jag lovade ju Timmy innan sommaren att vi skulle kolla på Game of thrones så att vi sedan kunde titta på säsong 3 tillsammans. Äntligen är vi klara med första och andra säsongen och Timmy kunde inte vänta längre, så vi tittade även på första avsnittet på 3:e säsongen, mycket spännande! Om jag förstått rätt genom alla trogna Game of thrones-tittares FB-statusar, så ska det tydligen hända en väldig massa saker nu! Jag väntar spänt! ;)

Dags att sova! Imorgon ska vi packa, besöka fjärilshuset och flyga ner till Halmstad!! :)

0 Kommentarer till "Wings of the heart"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!