Träning - 4-veckors schema

Nytt träningsupplägg på gång! Här ska det förbrännas kalorier och om 4 veckor hoppas jag kunna visa upp ett synligt resultat. Det är ungefär 4 veckor kvar tills jag börjar skolan och då vet ni ju vad som kommer i första hand, skolböckerna. 

MEN. Ta en titt nedan. Upplägget är 5 dagars träning och 2 dagars vila varje vecka. Alla pass innehåller någon slags kondition och någon slags styrka, mest fokus på mage. Helkroppscirkel är ett färdigt pass som jag kommer att utöva. 











Magövningar
När det står magövningar i schemat innebär det att jag själv har ca 50st övningar att plocka mellan som gäller mage, magens sidor och core. Dessa ska jag variera. Nedan ser ni gårdagens pass. 
 


 


 
 
 
 
0 Kommentarer till "Träning - 4-veckors schema"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!