Spännande nyheter!!

God morgon på er!

Underbara tisdag va? ;) Jag är uppe tidigt som vanligt! Men idag är ingen vanlig tisdag, det är nämligen så att jag ska..... *Trumvirvel*..... Säga upp mig idag! :D Ja visst! Jag har fått nytt jobb! Den 5e aug börjar jag på Kastanjens förskolor i Midsommarkransen där jag ska vara med och starta upp en helt ny förskola! Detta är vad jag har gått och haft sådan beslutsångest över!! :D Men i fredags bestämde jag mig och på torsdag skriver jag papper med min nya chef! Detta kommer bli AWSOME!!

1 Kommentarer till "Spännande nyheter!!"
Postat av: Filippa

Kommer bli kanonbra ;)

Svar: Tror jag med! :D
Emelie


Datum: 2013-07-03 / Klockan: 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!