Söndag

Söndag:
Denna dag valde jag att bara ta det lugnt. Sova ut och sedan lägga mig i solen vid vattnet. Varmt och skönt och efter någon timme sprang jag upp till lägenheten och hämtade lunch och Timmy. Efter maten tog vi oss ett dopp i den kalla Mälaren. Sedan hörde Tilda av sig och undrade om jag inte ville komma på filmkväll. Självklart ville jag de men först, träning. Jag och Timmy åkte iväg till gymmet och jag körde cirkelpass 2. 

 
Måndag:
Jag sov kvar hos Tilda efter vi sett den nya Wallanderfilmen. Vi vaknade utvilade och piga vid 11-tiden och gick upp och åt frukost. När jag kom hem gick jag ut i solen igen och läste en ny bok jag har börjat läsa. Den handlar om en kille som har missbrukat både alkohol och droger i flera år och nu äntligen har påbörjat avgiftning. Hittills riktigt intressant läsning. 

Framåt kvällen lagade jag och Timmy egna hamburgare och åt ihop med sallad (alltså utan bröd). Efteråt åkte vi iväg till gymmet där jag nu har påbörjat ett 4-veckors schema (se nästa inlägg). 

 
 
 
0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!