Sol och bad

Halloj!

Ni undrar kanske varför jag inte skrev nått inlägg igår och här kommer förklaringen: Den största delen av dagen var endast kaos så vi kan lika gärna hoppa över gårdagen. Punkt slut. Tur att den slutade trevligt med grillning i Uppsala med några av Timmys gamla vänner!

Idag däremot, har vi haft det helt underbart! Vi åkte ut till Tildas mammas hus på Munsö. Tog bilen till en badplats där vi spenderade några timmar både på land och i det iskalla vattnet. Trots att det är samma vatten så kändes det sjukt mycket kallare där än hemma i Blackeberg! Någon som kan förklara detta fenomen?
När vi kom tillbaka till huset droppade även Johan, Jenny, Lina, Ante och Jonte in. Vi satte igång grillen för middag, solade och hoppade studsmatta. Timmy har tydligen aldrig hoppat på en sån där stor så det blev fullt ös och grabbarna var helt slut i slutändan! Haha!

När solen började gå ner åkte vi hemåt. Timmy vände bara en snabbis i duschen, åkte sedan till Johan och vidare till Fabriken. Själv stannade jag helt utslagen hemma på soffan och kollade på filmen Ego. En helt okej svensk romantisk komedi. Nu kastar jag mig i sängen och tänker sova ut länge imorgon. Första dagen på semestern som vi faktiskt inte har en enda sak planerad!!

0 Kommentarer till "Sol och bad"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!