Skara Sommarland

Hejsan!
 
Jag vet att det va ett tag sedan jag uppdaterade er, men jag har min sista semestervecka nu och har velat göra lite som jag vill! :) 
 
I lördags mötte vi upp Johan och Jenny i Skövde och åkte vidare till Skara sommarland. Det va otroligt mycke folk eftersom dagen bjöd på strålande sol och 25 grader. Vi började med att åka några berg- och dalbanor och killarna körde Go-kart. Sedan tog vi oss till vattenlandet och dök i. Killarna vågade lite mer än mig och Jenny så hon och jag plaskade mest runt i de olika polerna men jag testade några banor också. Vid 18-tiden stängde vattenlandet och vi började röra oss mot bilen igen.
 
På vägen hem stannade vi på Mc Donalds och efter att ha ätit upp våra menyer började vi titta på antalet kalorier man egentligen stoppar i sig. Helt sinnesjukt men Johans meny innehöll ca 2000 kalorier!!!! Det är MER än vad jag ska äta på en hel dag! Nej ush ush, det blev en riktigt hemsk syn! Jag visste att det va mycke skit i den maten men inte SÅ mycket! Haha! 
 
Efter en lång dag somnade alla utom chauffören i bilen på vägen hem.. ZzzZzz...
 








 
0 Kommentarer till "Skara Sommarland"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!