Gröna Lund

På sommarens typ varmaste dag i Stockholm tog jag, Timmy, Johan, Jenny och Olle och flera tusen andra oss till Gröna Lund. Vi förväntade oss långa köer och det var precis vad vi fick, trots regn till en början. Köerna till större attraktionerna var mellan 40-70 minuter långa!! Men som tur va var vi på plats tidigt och hann med ganska precis, att åka allt som var tänkt. Dessutom va det lördag och vilket betyder Sommarkrysset. Denna gång gästade Loreen som vi fick höra uppträda ett antal gånger under dagen! :)

Vid stängning tog vi oss hem, HELT slut i Kroppen. Idag känner jag mig ungefär lika överkörd i kroppen som när jag kommer hem från Monday Bar!! Stackars ben och fötter! :((

0 Kommentarer till "Gröna Lund"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!