En tur till Uppsala

Igår stängde jag och Timmy av alla larm för vi behövde få sova ut. Hela tolv timmar sov jag! Så otroligt skönt! :)

Gjorde mest ingenting under dagen tills vi tog oss till gymmet. Sen bjöd Johan och Jenny med oss på bio och middag i stan. Vi såg 'The lone ranger' och jag hade till en början inte tänkt se den men är väldigt glad att jag gjorde det iaf. Riktigt rolig och bra film, har ni inte sett den så gå och se den!

Nu har vi gjort oss i ordning och sitter på tåget mot Uppsala. När Timmy fyllde år så fick han presentkort på en affär som endast finns i Uppsala så vi ska dit och handla. Sen blir det storstädning hemma eftersom vi imorgon kväll beger oss till Halmstad ett par dagar. :)

0 Kommentarer till "En tur till Uppsala"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!