En kväll med den bästa jag har <3

På eftermiddag igår tog jag och Timmy bussen till stan. Vi började med att gå runt i lite affärer och köpte flip-flop till Timmy och en väska och en tröja till mig. Vi köpte även Halmstads mjukglass, mums! Sedan promenerade vi ner till vattnet och satte oss på en parkbänk och bara njöt av solen, vattnet och allt lugn. Vi satt där i kanske en timme innan vi gick upp till en restaurang och slog oss ner för middag. Vi beställde in en flaska vin och en varsin ryggbiff som smälte i munnen. Kunde inte låte bli att beställa in en efterrätt också så Timmy tog en chokladkaka och jag creme brule. Vid 10-tiden betalade vi notan och gick upp en våning till terassen. Där var det lounge-stämning med lite discomusik i bakgrunden och mysiga soffgrupper. Vi tog en öl och en cider och slog oss ner en stund till. En otroligt mysig kväll på tu man hand, sådant man borde göra oftare!! 





















 
0 Kommentarer till "En kväll med den bästa jag har <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!