En eftermiddag på Hellasgården

Nu ska jag berätta för er vad jag har varit ute på för äventyr! Det är nämligen så att en gammal vän skickade förra veckan ut en förfrågan efter personer som tränar och skulle kunna tänka sig vara modeller för hennes nya hemsida. Idag begav vi oss (jag, Tilda och Jessica) ut till Hellasgården i Nacka där det finns ett utegym och bad (och även mycket mer) för bland annat parfotografering. Vi fotade alla möjliga bilder i olika miljöer, träningsformer, outfits osv. Bilderna kommer nu Jessica att äga men vi kommer få ta del av orginalerna när hemsidan publiceras! Vi längtar redan!! Det va mycket roligare än vi hade tänkt oss faktiskt!

Nu sitter jag och Tilda utslagna i soffan hemma hos mig och tittar på film. Timmy har tagit sig till Uppsala och jag åker upp till honom imorgon. Då blir det massa bad och sol!!

0 Kommentarer till "En eftermiddag på Hellasgården"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!