Cirkelträning

Ouff, va härligt det var med cirkelträning! När jag kom till gymmet var jag redo att testa mitt lilla program. Jag gick 10 min på löpbandet som en liten uppvärmning och körde sedan igång. Ändrade lite i hur många reps och set men annars gjorde jag precis som det stod i tidningen. Efter 20 minuter var jag klar och kunde gå till bussen! Nu ska jag hem och utvärdera dagens pass. Finns lite vikter att öka, vilka övningar var mer ansträngande osv.

Förresten! Jag måste verkligen ta mig första doppet snart... Kanske kan få med Timmy på ett iskallt kvällsdopp? ;)

0 Kommentarer till "Cirkelträning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!