Back to reality

God morgon på er!

Sovit gott? Jag hade som vanligt kvällen innan första arbetsdagen efter semestern, väldigt svårt att somna. Inte förrän kanske 00.30 slog John blund sin klubba i huvudet på mig!

Min morgon började lite sådär dessutom. Tunnelbanan jag skulle åka med var inställd eller nått och därför missade jag bussen i från Bromma... Men nu är jag på väg mot jobbet, sista arbetsveckan på Sanduddens förskola!! :)

Igår gick jag ifrån mina nya rutiner på gymmet (jag har iaf inte kunnat följa schemat då vi åkt iväg och gjort saker på semestern så börjar om schemat idag). Istället gav jag mig på ett rygg-, rump- och magpass. Lagom slut när jag gick därifrån!
Men hur gick det med skorna då? Jo, jag testade att både promenera och springa på bandet en liten stund. Bra dämpning i hälen och bra stabilitet. Så jag är definitivt nöjd! :)

0 Kommentarer till "Back to reality"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!