Allsång på Skansen

Vilken otroligt mysig kväll det blev igår, till slut..! När jag låg nere vid vattnet och solade igår så kom Timmy ner efter träningen och vi tog oss ett dopp i Mälaren. Det var inte så farligt kallt som jag hade tänkt mig faktiskt.

Sen blev det bara kaos och ALLT gick emot mig! Jag visste inte vad jag skulle ha på mig, tiden sprang iväg, jag hann inte sminka färdigt mig, håret kastade jag upp i spännen, fick springa till bussen osv osv...

Men till slut var jag äntligen på väg mot stan där jag träffade upp Fia, Mickan och massa andra både vänner och familj. Vi handlade mat och begav oss ut till Djurgården och Skansen. Där letade vi oss fram mellan renar och älgar till ett berg med utsikt över Stockholm och bland annat kaknästornet.

Efter kanske två timmar i solskenet vid berget gick vi bort till scenen och allsång. Men jag, Fia och Fredrik kände att vi inte hade så stor lust att stå och trängas för att få höra Håkan Hellström sjunga falskt! Så vi gick och satte oss på Solidens uteservering och tog ett glas istället.

En stund senare kom de andra och gjorde oss sällskap och vid 22-tiden gick vi "ungdomar" till Josefinas (en uteserverings-krog också på Djurgården). Vi satt där och hade jättetrevligt i några timmar innan det var dags att röra sig hemåt. Jag mötte upp Timmy i Blackeberg och tillsammans gick vi hem i regnet! Mysigt! ;)

Idag ska jag till Farsta och träffa Jeanette! Vi har inte träffats sen typ i vintras!! Och nu har ju hon och Tim fått sin lilla Vanessa som också får följa med idag! :))

0 Kommentarer till "Allsång på Skansen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!