A new tattoo maybe?

Idag har jag arbetat av ännu en lugn arbetsdag. Vi har haft mellan 5-7 ungar på hela förskolan så det är så där lugnt att det är tråkigt, haha.

Efter jobbet stannade jag i Bromma och handlade lite till gott gott på jobbet imorgon. Tänkte bjuda på fika för att "fira av mig" med mina tappra två kollegor och chef som också arbetar denna vecka! :) Hoppas på succé! ;)

När jag kom hem såg jag att smultronplantan försökte föröka sig på balkongen så jag tog fram mina gröna fingrar och planterade skotten i 5 små andra krukor så får vi se om jag lyckas!

På lördag kommer jag och Timmy åka till en tatueringsstudio på förmiddag för att ev få göra våra efterlängtade tatueringar! Jag har ritat en skiss själv men tatueraren ska få rita om den lite bättre. Jag är ingen höjdare på att rita men just den här Skissen blev jag faktiskt ganska nöjd med! :)
Ser ni Karlavagnen?

0 Kommentarer till "A new tattoo maybe?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!