Underbara fredag!!

God morgon!

Ja för mig är det nästan morgon! Jag vaknade när Timmy åkte till jobbet vid halv 8 i morse, somnade om en liten stund när grannen slutat borra i väggen.

Vaknade igen vid 9 och gick upp, åt frukost i soffan framför tvn i bara morgonrocken! Så skönt med lugn start på dagen!!
Sedan betalade jag räkningar, pratade med trygghansa och räknade lite på CSN-pengarna jag kommer få under våren.

Nu sitter jag på tvärbanan och dricker mitt te, påväg mot skolan. Idag består dagen av en introduktionsföreläsning av utveckling, lärande och dokumentation. Mycket spännande kurs tror jag!

Sen ikväll blir det middag med hjärtat på böffehuset i stan ❤

Det känns att detta kommer bli en bra fredag!!

0 Kommentarer till "Underbara fredag!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!