Träning

Heja heja! 

Jag och Timmy besökte gymmet efter skolan idag (som för övrigt gick sådär, var inte direkt aktiv och kände inte att hjärnan direkt fungerade) och körde ett för mig, tungt pass! Började med uppvärmning 15 minuter crosstrainer följt av axlar och biceps, mina typ svagaste muskelgrupper. Vi skulle avsluta med en timme PW för att förbränna lite fett men som vanligt var det överfullt på löpbanden.

Nu står kycklingen i ugnen och vi ska ha fredagsmys med att jag ska börja på min tenta och Timmy ska fixa med sin mix som kommer upp på Fb-sajten imorgon! :) Hittade lite bilder från hans spelning i lördags @ MondayBar från Bejbi.se - Gå gärna in och titta!



 
0 Kommentarer till "Träning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!