Torsdag

Hallå hallå!

Fy Satan så kallt det har varit idag säger jag bara (och det gör säkert alla andra också)!!
Frös stjärten av mig i morse när jag åkte till jobbet vid 6-tiden. MEN! Det finns ju en bra sak med denna kyla... Världen blir ju sååå jäkla underbart vacker!! Det måste ni ju hålla med om!! Titta bara på bilderna nedan, på Facebook och instagram vimlar det av liknande bilder! Jag blir väldigt sugen på att dra ut och fota såna här dagar men väntar till helgen.

Idag har jag bara jobbat på, handlat upp min sista peng, städat undan dom sista kartongerna och slängt massa skräp (nu är det endast kläder kvar men måste skaffa mig galgar och nån hylla eller korg extra till garderoberna och sedan har mamma varit här på besök med Ronja.

La mig i sängen i morgonrocken för att plugga, lyckades med kanske 3 sidor innan ögonen gick i kors... Stabil såååå skönt att börja kl 12 imorgon!! ;D

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!