Torsdag - låååång dag väntar!

Uppe före tuppen som vanligt, klockan blir 5 alldeles för fort om nätterna...

Träningen igår gick bra, det blev ABSolution men inga extra styrkeövningar då klockan blev för mycket, måste åka till gymmet direkt innan för att hinna med det. Passet började 19.00 och är 30 minuter långt fokuserat på mage och core. Det är upplagt så att instruktören har 20 sekunder på sig att visa övningen och sedan gör vi den i 40 sekunder så mycket vi bara kan. Sedan visas nästa övning och vi kör på, därefter repeteras två övningar en gång innan man går vidare, vilket är rätt smart för man får både repetitioner och vila (behövliga andningspauser haha!!).

Och hur kändes det efteråt då? Jorå, trött var jag och inte bara i mage och core utan även i andra muskler som axlar och ben, vilket även känns idag. Vi ska ge det några gånger som man bör med alla pass, så får vi se sen om vi fortsätter eller inte. :)

Idag har jag som sagt en lång dag framför mig. Är redan påväg till jobbet då jag börjar redan 07.15, men direkt när jag slutar är det dags för terminens första pedagogmöte och vi ska utvärdera typ hela förskolans verksamhet. Det blir intressant, vettigt och nyttigt men samtidigt så tar det på krafterna. Vi har däremot sagt en sluttid på 20.00 så att man hinner komma hem och andas innan det är dags att slänga sig i sängen.

Juste! Gjorde en rätt så intressant ommöblering igår med mina kollegor! Tänkte ta kort lite kort när jag kommer fram till jobbet så ska ni få se! :)

Försökte få ett bra kort på mina ögon som såg lite extra speciella ut idag men till slut blev jag arg på att det inte funkade och ja.. Därav flumbilden! :D
God morgon!!

0 Kommentarer till "Torsdag - låååång dag väntar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!