Torsdag - 8 dagar kvar

Nu är det snart bara en vecka kvar och jag har inte kunnat packat en enda låda, bra planering! ;D

Precis som tidigare nätter har jag inte sovit mer än ca 5 timmar.. Släckte lampan vid 22.40 men somnade inte förrän 00.30... Suck. Jag som aldrig haft svårt att sova, förstår inte vad problemet är just nu??

Och idag så både känns och syns det på mig hur trött jag är... Tjatigt av mig att berätta det här om och om igen men det ger mig ångest eftersom jag behöver vara pigg för att studera vilket heeela min eftermiddag och kväll kommer att stå för.

0 Kommentarer till "Torsdag - 8 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!