Torsdag - 1 dag kvar

Tjohoooo!!! Imorgon smäller det, imorgon är det dagen D, den dag som alla ungdomar längtar till!! Jag har ju dock gjort detta en gång tidigare men inte alls på samma sätt! Då var det liksom inte ens bestämt att jag skulle flytta, skulle bara låna lite plats och plötsligt så bodde jag där.

Den här gången ska jag flytta själv, jag ska få min alldeles egna hyresrätt som dessutom är en nyproduktion så jag är först ut med att bo i lägenheten! Jag är så jäkla exalterad ska ni veta, kan inte riktigt tänka på annat, trots att jag försöker skriva tenta och redovisning! ;)

Jag kanske inte blir klar med tentan idag, men jag ska göra så gott jag kan för att slippa kämpa vidare i helgen och istället packa ur alla 14 lådor och 4 sopsäckar med grejer jag har.... Nej, jag har inte dåligt med grejer. 3 sopsäckar och en låda med kläder, en låda med jackor, en låda med skor. Resten är.. Öh, ja du, jag vet knappt själv! Haha!!

Nej dags att fortsätta med tentan! Vi hörs senare! :D

Psst.. Åh så jag längtar till sommaren!!!


0 Kommentarer till "Torsdag - 1 dag kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!