Tisdag - 3 dagar kvar!!

Hallå där!
Det har varit full fart hela dagen därav dålig uppdatering! :)

Började med lite halvt kaos på jobbet, sedan hade jag träff med min VFU-mentor - vi får nämligen besök av en lärare imorgon på jobbet för ett trepartssamtal! Spännande!

Sedan har all aktivitet på jobbet fortsatt tills dess att jag slutade 15.30, då köade jag iväg till ÖB där jag inhandlade massor med badrums- och städgrejer till lägenheten! Ju mer jag handlar och packar, desto pirrigare blir det! :D

Och tack vare Snöoväder fick jag köa både på vägen till ÖB och därifrån.... Idioter som inte kan köra bil, ställer sig mitt i korsningar...

Ett träningspass hann jag med också! 20 minuter på cykeln och ett hårt magpass. Dessutom bokade jag in en pt-konsultation nästa vecka där jag bland annat ska mäta fett-procent på min kropp! Detta blir spännande!! :D

Nu måste jag fan soooova!!

Psst! Ni har väl hört om tåget som körde in i huset? ;)

0 Kommentarer till "Tisdag - 3 dagar kvar!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!