Tisdag - 10 dagar kvar

Trött människa! Fruktansvärt trött! Kunde ju inte somna igår heller, låg där i sängen pigg och glad tills klockan blev 01 eller nått.. Idag hade jag ingen vila heller men på rasten låg jag på soffan i personalrummet och slumrade lite men det hjälpe inte så mkt. 

Efter jobbet drog jag raka vägen till gymmet och var astaggad till en början! Men medan jag stod på crosstrainern i 20 minuter så rann den motivationen av mig på nått sätt, så slog till på ett par magövningar och gick hem sedan. Ganska besviken på mig själv. Avskyr dåliga träningsdagar... Jag saknar mina body combat pass!! Och inte blir det några fler på torsdagarna... Funderar på att lägga om mina träningsdagar helt. Kommer att träna BC på lördagar för Stefan, enda chansen för mig att köra för honom. Sedan har jag hittat ett BD-pass i Vällingby på måndagar, då har jag i alla fall en vilodag mellan. Funderar även på att lägga en dag i veckan (typ onsdag/fredag) där jag kör 30 minuter på löpbandet eller annan konditionsmaskin, och sedan endast fokuserar på styrka för att även försöka få fram mina muskler. Satsar sällan på tillräckliga vikter för att det ska ge resultat så aa.. Men då blir det fokus på övningar som tränar flera delar av kroppen på samma gång. 

Samtidigt som jag lägger upp träningen måste den gå ihop med skolarbetet, vilket suger för oftast är det träningen som blir utesluten om det är mycke i skolan.. Svårt att satsa på både skola och träning samtidigt. Jag måste dock skärpa till mig och se till att studera mera på helgerna. 

Man kan kalla detta mitt nyårslöfte - bättre studieteknik! =D

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sooooova!

0 Kommentarer till "Tisdag - 10 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!