Styrka

Idag på gymmet så körde jag ju då en testrunda av de övningar jag fick av PTn igår. 5 övningar, tunga vikter, 7 reps och så många varv som möjligt på 15 minuter. Började även mitt lilla pass med 20 minuters PW (känner att en förkylning ev är på väg därav min försiktighet).

Men eftersom jag inte riktigt vet vad tunga vikter för mig är så chansade jag och började så som på bilden nedan (resultatet från idag).
Två övningar behöver jag öka på och tre stannar som dem är.

Imorgon så lutar det åt vilodag så jag kan fixa "det sista" med lägenheten innan jag får lite besökare i helgen! :D

Idag har jag och sötnosen förresten varit tillsammans i fyra månader, så han bjöd ut mig på middag på fredag! Mysigt!! :) ❤

0 Kommentarer till "Styrka"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!