Söndag - 5 dagar kvar

Tjoho vilken härlig dag!
Sov ut ordentligt hela natten, även om jag har jagat troll och varit på lektion hos Ingmar Bergman i natt! Sjuka drömmar man har ibland...

Började med att jag och Timmy begav oss ut i det fina vädret för att handla lite frukost. Sedan slog jag mig ner vid tentan och Timmy vid mixen. Där satt vi tills det var dags att flytta fläsket till gymmet. Det blev ett grymt pass med 20 min på crosstrainern, 3 ryggövningar och 4 benövningar! På detta har vi ju båda mycket träningsvärk sen de två senaste passen, mycket bra träningsvecka!!

När vi kom hem till mig nu senare under kvällen så hämtade vi ner alla mina kartonger från vinden, såååå IT'S ON!!
Packningen har börjat och jag har redan konstaterat... ATT JAG HAR EN JÄVLA MASSA GREJER! Haha!

Dags att vila upp mig för imorgon fortsätter jag packa! :D

0 Kommentarer till "Söndag - 5 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!