Resultat från mätning

Här kommer det!!

 



För er som inte tränar så är väl detta endast siffror därför ska jag förklara lite grann. 

Längd: 152 cm
Ålder: 24 år
Vikt: 48.0 kg
Fett%: 13,6. En "normalkvinna" ligger på 21-30 % fett. En bodybouilder ligger på ca 11% när de tävlar. (Källa PTn på SATS). 
Vatten%: 66.9. Mycket bra då man ofta ligger för lågt på ca 45 %.
Muskelvikt: Av mina 48 kg så väger bara mina muskler hela 39,6 kg!! Vilket PT också ansåg va mycket bra och jag själv blev mycket stolt!! :)
Skelettvikt: 2,1 kg (= normalt)
Visceralt fett (onyttigt fett omkring organ osv): 1 (siffran bör vara så låg som möjligt vilken min är) 
BMR (Antalet kalorier min kropp gör av med om jag bara ligger stilla): 1254 kcal
Age (ålder): Min kropp är så ung som en 12 årings = Jag kommer leva länge!! ;D

MEN! Vi skulle ändå satsa på något mål efter mina önskemål så på 8 veckor ska jag öka 1 kg i muskelmassa. Detta innebär att jag kommer att få kämpa stenhårt med styrketräningen och hon rekommenderade att träna 3 ggr i veckan för att lyckas.. Nu jäääklar ska jag lyckas med mitt mål! 

Detta är alltså de rekommendationer jag har fått för att till slut nå mitt mål med en lite tajtare kropp! :)

Här under fick jag lite exempel på hur jag kan träna för att lyckas nå mitt mål:



På detta fick jag även ett kostråd, som jag egentligen redan följer men skulle tänka på lite extra. Jag skulle se till att ha proteinrika källor i alla mål om dagen - frukost, lunch, middag.

Så nu tänker jag gå och lägga mig nöjd som en kung! :D
God natt!!
0 Kommentarer till "Resultat från mätning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!