Onsdag

Trött i huvudet - ja! Alldeles för mycket på gång just nu men va fan, tänk så bra allt blir i slutändan! När jag om 2,5 år pluggat färdigt och det är dags att byta jobb.. hihi! Då skulle jag vilja börja på en nyuppstartad förskola, liksom vara med från grunden, huuur kul som helst! :D

Idag är det en riktigt grå och tråkig dag men istället har jag tänkt röja runt på avdelningen, har bara en pedagog till att övertala! ;) Det är alltid bra med lite nytt så varför inte testa??

Efter jobbet är det dags för träning igen. Är inbokad med Timmy på ett ABSolution-pass i Vällingby men det är ju så att Timmy står i kö och kommer inte han med så blir det styrketräning istället, eller ja egentligen bara eftersom jag tänkt styrketräna vilket fall som helst, men denna dag blir det lite extra övningar så att jag går därifrån med darrande ben! ;)

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!