Onsdag - 2 dagar kvar

God morgon!

Vaknar denna morgon upp med smärta i magen, avskyr när det är så, samt att enda frukosten som finns hemma hos Timmy idag är smörgås som kan göra smärtorna värre, typiskt... Hoppas det går över under dagen.

Vid 12.30-tiden idag kommer ju en lärare från skolan till jobbet och vi ska gå igenom en bedömningsmatris, hoppas jag klarar mig bra! ;D

Efter jobbet blir det att åka hem, ikväll ska det diskuteras barnbok på kurswebben och så tänkte jag packa lite till av det sista och skriva på min tenta. Mycket intressant dag! :P

0 Kommentarer till "Onsdag - 2 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!