Nyårsfirandet 2012-2013

Här kommer bilder och summering av en otroligt lyckad nyårsfest!! 



Jonte, Jonte och Jonte! ;) 



Systrarna Tulevall, Jenny och Anette



Jag och Timmy



Bröderna från Helsingborg, Love och Vincent



Fia, Linn och Joel (Linn och Joel kom till oss ca 23.45 bara för att få vara med oss på tolvslaget :) )



Nicklas och Felicia



Nyårkyssen med min stora favorit ♥



Bästa vännerna Linn och Minna



Värdinnorna Jag och Mickan



Linn, Fia, Jag och Mickan i ett försök att ta några fina kort....



Förrätten: Skagentoast med citron och dill



Bordsgrannarna Jonte och Lina



Lyckliga jag



James "Timmy" Bond, enligt honom själv ;) 



Vännerna Ante, Jonte och Johan



Vänninorna Rosanna, Josefine och Emelie



Väninnorna Victoria och Amina



Efterrätten: Hallonmousse med hallon, riven choklad och hasselnötskrämskex



Den fint inredda lokalen



Dj Tim.Win levererade både house, trance och dance-musik 



Kärleksparet Fia och Love



Kärleksparet Lina och Ante



Kärleksparet Jenny och Johan



"Småttingarna" Tobbe, Nathalie, Hanna och Korpi



Nästa alla 11 fina flickorna - Jag, Fia, Victoria, Josefine, Emelie, Mickan, Rosanna och Amina
 
Tyvärr så glömde vi ta kort på varmrätten men det som serverades var: Potatisgratäng, Rostbiff, Sallad och Rödvinssås. Jäklar så god vår trerätters middag var måste jag medge!! :D
0 Kommentarer till "Nyårsfirandet 2012-2013"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!