Nu blev de kväller..

Timmarna går alldeles för fort!! Satte igång att packa och göra om strukturen lite grann för att få plats med allt, direkt när jag kom hem. Och detta har jag hållt på med hela kvällen plus att jag har tvättat med mamma en sista gång och diskuterat veckans kurslitteratur på webben med mitt arbetslag.

På jobbet idag kom ju läraren förbi. Vi höll på från kl 12.00-14.30 cirkus med både diskussion kring matrisen och sedan fick jag utföra en aktivitet. Det gick riktigt bra och nu har jag och min handledare lite mer att arbeta med! :) han tyckte att jag hade ungefär ett utvecklingsområde (förutom att analysera mera) vilket är det jag själv anser mig ganska dålig på - teoribasering!
Så nu ska jag börja skriva små anteckningar om jag stöter på nått intressant kring mitt arbete och det vi läser i skolan! :)

Så här ser det iaf ut hemma hos mig nu, börjar bli rätt så tomt ;)

God natt!

0 Kommentarer till "Nu blev de kväller.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!