Mätning

Nu sitter jag på bussen mot Sundbyberg där jag ska börja med ett besök på Åhléns för att fylla på sminkförrådet lite och dessutom köpa mig en termosmugg så att jag kan överleva kylan om morgnarna med lite varmt te!!

Sedan ska jag ta mig till gymmet för att möta en PT. Först ska vi mäta mig och ta reda på exempelvis fettprocent, muskelprocent och vätskeprocent i min kropp. Därefter ska vi gå igenom mina mål och prata kost och träning för att jag ska nå mina mål. Hon sa att för mig som tränar så ofta blir det kanske mer en koll på om jag vet vad jag gör egentligen Haha! Håller tummarna för att jag gör det!! ;D

Börjar känna mig liiite krasslig, kan ju Dock bero på de få timmarna sömn jag fått denna vecka så kommer köra ett kort lättare pass efter träffen med PT:n. Sen blir det nog raka vägen hem till sängen!! :))

0 Kommentarer till "Mätning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!