Måndag - Zzzzzz

God morgon!

Eller ja, om den är god eller ej kan jag inte riktigt avgöra idag. Var hur pigg som helst igår när jag skulle sova så somnade inte förrän kanske 00.20, drömde att en jävla massa ord som berörde barndomshistoria bara snurrade runt i skallen så var alldeles orolig i kroppen. Så vaknade jag ca 02.50 och har sedan dess inte kunnat somna om! Har blivit helt tokig!! Vänt och vridit på mig och verkligen försökt men det har bara sprungit i kroppen på mig. Jag har varit uppe och ätit lite för jag var så hungrig där jag låg i sängen, jag har spelat spel på mobilen och även läst aftonbladet och bara hoppats på att klockan snart skulle ringa. 

Så egentligen är jag pigg men ändå såå trött.... ZzzzZZzz.. Strax dags att bege mig till jobbet och överleva dagen.. Tar nog med mig en burk Celsius ifall den lilla energi jag har i kroppen tänker försvinna! 

Hoppas ni har sovit bättre än mig och att ni får en bra dag! :)



Trött tjej... Här får ni även en liten inblick i mitt fina badrum! Ta även en titt på vilket långt hår jag har fått!! :D

0 Kommentarer till "Måndag - Zzzzzz"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!