Måndag igen...

God morgon!

Tiden går alldeles för fort när man sover, hinner inte mer än att lägga huvudet på kudden så ringer klockan. Men det är väl så när man pluggar och arbetar, jag går ju upp 5 typ varje dag :(

Trodde jag inte hade nått intressant att berätta denna morgon men hann inte mer än att tänka så hände det en grej!
Bussen jag satt på krockade!! Körde rakt in i sidan på huven på en personbil när den svängde! Som tur var så åkte båda parter ganska långsamt men bussen kunde inte bromsa, den bara gled!
Vi i bussen klarade oss, en man som satt vid barnvagnarna åkte ner på golvet men vi andra fick tag i sätet framför! Mannen i personbilen kom snabbt ur bilen men var nog rätt chockad, till och med krockudden hade slagit ut och det var skador på båda fordonen.
Herregud vilken rivstart på morgonen. Eftersom bussen krockade precis i korsningen där bussarna kör in på en enkelriktad väg och endast en buss i taget kommer in så var det bara att kliva av och gå ca 1,5 km om inte mer...

Nu sitter jag i alla fall på en annan buss som tar mig ut på Ekerö men jag har haft typ bara otur när jag åkt till jobbet kommunalt.. Hoppas på bättre efter det här!! Haha!

En trött Emelie gick upp i morse!!

0 Kommentarer till "Måndag igen..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!