Måndag - 11 dagar kvar

Fruktansvärt! Får man säga det?? Somnade inte förrän typ 01.00 inatt, vaknade vid 04.30 då jag blivit helt täppt i näsan eller ja, ena näsborren och då kan jag inte sova.. Upp och leta nässpray, somna om och klockan 05.20 ringde klockan, dags att gå upp! Åh Gud snälla döda mig någon..... Varför är det alltid så här när man varit ledig och det är dags att börja jobba?? Blir tokig!

Men men, efter 2,5 veckas ledighet är det nu dags att återvända till arbetet. Jag gillar mitt jobb så har inga problem med det och trots att jag varit ledig har jag haft så mycket att göra om dagarna att klockan har ringt nästan varje dag, till och med på julafton!

Under tiden jag var på Deztination i lördags, spelade min älskling sitt andra gig @ MondayBar! Jag visste att hans set skulle bli bra då jag fått vara med på en liten hörna och välja låtar (trots att han hela tiden påvisade att jag inte förstod mig på trance ;)) och när han kom hem efteråt berättade han hur magisk detta ögonblick hade varit och hur publiken hade älskat honom!!
Jag är en stolt flickvän!! Så jäkla synd att dessa event krockade för jag hade gärna sett honom spela....

Bjuder i alla fall på några kort från hans spelning tagna av Takwen Shek.

(För mer info och supprt, gå in på Facebook @ Tim.Win)

0 Kommentarer till "Måndag - 11 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!