Lördag

"God morgon" på er!

Snacka om att jag bara tagit det lugnt här på morgonen. Vaknade vid 9, har kollat på tv och ätit frukost i soffan och bara myst fram till halv 2 kanske.

Nu är jag påväg till Solna centrum för att handla lite smågrejer till lägenheten. Man märker lite här och där att man saknar saker.

Sedan blir det ett träning, troligtvis ett styrkepass. Egentligen har jag bokat in body combat men känner att om jag ska nå mitt mål så måste jag satsa på styrka just nu. :)

Kommer även ta mig en sväng in på Willys för att fylla på kylskåpet. Det ekar där inne.. Haha!

Hoppas ni får en trevlig dag!!

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!