Lördag fylld av äventyr

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Ställde klockan på 9.00 i morse, mötte pappa hemma hos mig kl 11.00 (jag sov alltså inte hemma hos mig i natt). Då ställde vi in sängen i lägenheten, mätte och höll på.
Åkte sedan till Chilli för att hämta soffan, varpå precis efteråt lyckas jag få bensinstopp! Haha! Pappa fick bärga oss till närmsta Statoil-mack för att vi till slut kunde bege oss hemåt.
Vi packade in soffan i lägenheten och åkte därpå tillbaka till Barkarby men denna gång Ikea. Började med att äta i deras restaurang innan vi traskade in på kärringdagiset.
Vi hittade nästan allt jag ville ha bland annat lite lampor, tvättställning osv. Dock fick vi springa typ tre varv runt Ikea för att hitta en jävla hyllplan som jag ville ha men som till slut visade sig vara slut så fick ta en annan..... Snark.
På vägen tillbaka släppte jag Timmy i sumpan där han skulle träffa Jonte B, medan jag handlade på Willys. Pojkarna var inte klara samtidigt som mig så jag åkte ensam hem till mig och monterade både en golvlampa, soffan och soffbordet själv. Jag är minsann en händig kvinna! ;D

När pojkarna kom hem till mig lite senare lagade vi i ordning tacos och jag fick även igång tv och bredband (dock inte alla kanaler jag ska ha så måste ringa Telia imorgon i alla fall).

Sedan har jag försökt fixa lite till innan jag bänkade mig i soffan.
Jag ligger nu i sängen i min nya lägenhet och ska sova här för första gången! Så god natt på er, imorgon blir det sovmorgon, träning och tentaskrivning! ;)

God natt!!

0 Kommentarer till "Lördag fylld av äventyr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!