Lördag - 6 dagar kvar

Ih! Det pirrar till i magen varje gång jag skriver hur många dagar det är kvar! :D 
 
Idag har det varit en berg och dalbana för mig. Vaknade vid 9 och var alldeles täppt i näsan, tog nässpray och somnade om. Nästa gång jag vaknade var när Timmy smög upp ur sängen och började fixa runt i köket. Det är så sällan jag går upp efter honom så jag låg kvar en bra stund och bara lyssnade på de olika ljuden och försökte gissa vad han gjorde, faktiskt mysigare än man tror! :) 
 
Sedan blev det frukost och tentaplugg. Började på tentan igår och kom en bra bit. Känns som om den här första delen är mycket lättare än bit nummer två, mennu har jag i alla fall valt vad jag ska skriva. Men sen blev det pladaska och jag blev på dåligt humör och allt kändes skit, till slut somnade jag istället och vaknade vid 15. Behövde gå till tuben 15 minuter senare för att kunna hinna till Globen i tid men jag hade fått sprängande huvudvärk och motivationen låg på noll så avbokade istället. 
 
Tog en huvudvärkstablett och åt lite för att bli piggare vilket jag blev. Nu har jag skrivit klart första delen av tentan, bara lite finfix som måste ordnas. Jag är så snabb när jag skriver att jag själv inte märker vilka konstiga formuleringar jag skriver förrän jag läser dem högt. Jag gör säkert detsamma här på bloggen! :P 

Men eftersom jag är piggare och huvudvärken är borta tänker jag följa med Timmy ner till gymmet för ett snabbt magpass. Han ville ha lite nya idéer kring magövningar och jag har en del på lager så ska introducera honom och spränga magen själv! :) 
0 Kommentarer till "Lördag - 6 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!