Lördag - 13 dagar kvar

Tjenare!

Jag sitter redan på bussen påväg hem till mig för att påbörja dagens aktiviteter. Det blir en tur till stan med Fia, sen ska vi göra oss i ordning och dricka lite hemma hos Timmy för att avsluta kvällen på Deztination! Skulle gissa att det är Sveriges just nu största hardstyle-event på land, och det är GRYMMA djs som kommer! Jag har bara Fia att tacka för denna kväll, ville otroligt gärna gå men hade inte råd och då kom Fia med förslaget att jag kunde få biljetten i sen födelsedagspresent!! ❤

Igår åkte jag ju hem till Jeanette. Vi satt i timmar och bara babblade, vilket vi alltid gör eftersom vi ses rätt sällan, så då finns det mycket att prata om! :D sedan kom Tim hem och dom bjöd på korvstroganoff, verkligen jättegod!
När jag kom hem till Timmy igen hade jag handlat med mig lite gott från Ica, ost och kex samt vindruvor. Jag dukade upp på bordet och Timmy fixade fram filmen 'Stolen'. Den handlar om en bankrånare som hamnar i fängelset och när han kommer ut efter 8 år så är en av hans gamla kumpaner ute efter de 10 miljoner kronor som försvann vid gripandet.
Jag tycker det var en okej film, vissa scener är lite överdrivna och dom skulle ha kunnat arbeta lite med det finstilta men handlingen var riktigt bra!

Innan vi satte oss för myskvällen tig jag fram dammsugarn. För Max en vecka sedan sa Timmy att han hade dammsugit men kommenterade bara några dagar senare att det hade blivit skitit igen.. När jag då öppnar skåpet med dammsugaren får jag syn på att den står placerad i precis samma speciella position som när jag dammsög förra gången...
Jag: "Timmy... Dammsög du verkligen förut?"
T: "Hihi, Vadårå?"
Jag: "Jo jag ser här att dammsugaren står exakt likadant som jag ställde in den förra gången.."
Jag hör hur Timmy fnittrar...
Jag: "Så jag tänkte, du använde väl inte bara sopborsten?"
T: "Haha, sopa och dammsuga, det är ju typ samma sak!"

Haha den lilla latmasken försökte komma undan och trodde att han kunde lura mig!! När han sa att han hade dammsugit ville jag inte säga att det inte syntes för då hade jag ju klagat på att han hade städat lite! Haha!

0 Kommentarer till "Lördag - 13 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!