Inflytt

Skolan gick faktiskt väldigt fort idag, intressanta diskussioner. Jag sitter själv mest och lyssnar men tycker som sägs är så pass intressant!

Sen åkte jag raka vägen hem, hämtade bilen och packade den full. Åkte direkt till Blackeberg och hem till mig! Hörde ni, hem till mig!! ;))

Började plocka upp, Timmy kom dit och lastade upp några lådor, syster med pojkvän kom dit med TV och lite säckar kläder, pappa kom dit med resten, det bara öste in grejer. Mitt i allt försökte jag plocka upp grejer och upptäcker att det saknas hyllor i ett köksskåp!! Får se till att Roger åtgärdar detta på måndag! :)

Vi fick upp köksbordet, tv-bänken, kanske 10 lådor, micron osv. Jag och Timmy kunde till och med laga oss en liten första middag!! :)

Tror det kommer bli riktigt fint! Imorgon kommer sängen och dessutom ska vi hämta soffan och springa lite på Ikea. Vi får inte glömma köpa toapapper heller!! :P

Men först behöver kroppen vila sig lite så nu säger jag god natt!

0 Kommentarer till "Inflytt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!