Fredag - 7 dagar kvar

God morgon!

Vaknade idag upp mycket mer utvilad än igår, somnade iaf vid 12 och hade sovmorgon till 06.40 innan klockan ringde! :)

Sitter nu på bussen påväg till skolan och känner hur det pirrar i magen. Inte för att jag ska tillbaka till skolan, utan för att jag flyttar om exakt en vecka!! Pratade både med mamma, pappa och lillasyster om flytten igår och vi sätter igång redan direkt efter skolan på fredag! Vi ska flytta så många kartonger som möjligt på en gång och hämtar sedan soffan och köper soffbord på lördagen!! Jag ser verkligen fram emot detta, min egen lägenhet!!

Efter skolan idag ska jag åka till gymmet. Pga mycket plugg kunde jag inte träna igår så tar igen det idag! Mitt nya träningschema går igång efter flytten :)

Ha en trevlig dag allesammans!!

0 Kommentarer till "Fredag - 7 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!