Fredag - 14 dagar kvar

Nu har nedräkningen börjat! Om 14 dagar flyttar jag till min alldeles egna lägenhet i Blackeberg. En nyproducerad lägenhet på 34 kvadrat med busshållsplatsen precis utanför porten, 13 minuter till gymmet. Jag har inte packat en enda pryl i mitt rum ännu men tror det kommer gå rätt så fort ändå. 
 
Igår var jag tydligen helt slut. Började med att jag vaknade när Timmy gick upp för att ta sig till jobbet vid 08.30. Låg vaken ett tag men bestämde mig för att somna om vilket jag inte lyckades med så började istället pilla på telefonen och skrev lite påminnelser jag skulle utföra under dagen. Gav upp och gick upp för att äta frukost och börja läsa min bok. Detta resulterade i att jag blev supertrött och slocknade som en stock. Vaknade inte förrän 11.30 igen.. Halva dagen borta, just typiskt. Men då var det bara att sätta fart med mina praktiska göranden - ringa CSN, Trygghansa, Löneservice, boka om besiktning och adressändra. När jag var klar åt jag lite lunch och började sedan att läsa boken 'Comédia Infantil' av Henning Mankell som tillhör nästa veckas studier. Rätt skrämmande bok om hur barn i Afrika kan behöva växa upp. 
 
På eftermiddagen stack jag till gymmet, 30 minuter på löpbandet (dock 15 min löp och 15 min pw), 45 minuter NTC-pass 'Get strong - advanced - gladiator'. Helt slut efteråt. Nu sitter jag här och laddar för att göra mig redo för dagens pass. 
 
Efter gymmet åker jag mot Fagersjö och hem till Jeanette och Tim för att umgås lite och kolla in deras lägenhet. Har jag tur så kanske bebisen i Jeanettes mage är vaken också! Tycker det ska bli så roligt att detta söta par ska få en skrutt i familjen, dom kommer verkligen bli bra föräldrar!! :) 
 


Jag och Jeanette @ Monday Bar på Koingsborg för nått år sen eller två...



Tim och Jeanette, så fina tillsammans!
0 Kommentarer till "Fredag - 14 dagar kvar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!