Flum

Ja då var det kväll igen. Typiskt.

Efter rivstarten imorse så har dagen gått rätt segt. Åkte hem efter jobbet, plockade i mina säckar med kläder och inser att jag måste köpa ÄNNU fler galgar.... Wtf!? Hur kan jag ha så mycket kläder?? Haha!

Jag har även gjort lite smått plock som att beställa en bok från adlibris som hade blivit annulerad på min beställning på CDON och jag hade inte ens blivit informerad om detta... Skitställe!
Registrerade mig på Stena Fastigheters hemsida nu när jag är en hyresgäst hos dem. Jag beställde hem två proteinpulver med blåbärssmak och vaniljsmak (min tanke är att testa blanda) och ett paket proteinbars med smak av kokos och choklad, från MM sports.

Sedan har suttit uppkrupen i soffan, ätit middag och studerat lite grann om pedagogisk dokumentation, betydligt intressantare än gårdagens papper!! :)

Ligger redan i sängen redo att sova, imorgon väntar en lååång dag med både jobb och föreläsning.
God natt!

0 Kommentarer till "Flum"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!