Ett snabbt inlägg

... innan det är läggdags!

Tiden idag har bara flugit fram, jag har egentligen inte gjort så mycket. Vi fastnade framför tvn under dagen, nått nytt roligt komediprogram på 4an som gjorde att vi inte var på gymmet förrän vid halv 5 tror jag klockan var haha.

Körde 30 minuter på crosstrainern (bättre och bättre för varje gång), sedan ett stenhårt bröst och tricepspass. När hårtvätten efteråt blir som en extra tricepsövning, då vet man att man gjort bra ifrån sig!! Haha! Ush, kommer inte kunna lyfta på armarna imorgon...

Hemtentan är även klar (vilket var ett måste innan 00.00 idag) men när jag loggade in på datorn fick jag lite panik då jag inte hittade min senast sparade fil (!!!!!) men efter längre eftertanke så kom jag på att den troligtvis låg i mappen hämtade filer på mammas stationära dator, ringde till henne och hon hittade den (PUH!!). Så nu är den klar och förhoppningsvis så blir jag i alla fall godkänd! ;D

Med denna sköna bild på Ronja kastar jag mig nu i sängen, börjar kl 07.00 imorgon... Zzzzz..
God natt! :)

0 Kommentarer till "Ett snabbt inlägg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!