Club Aqua i bilder

Min sminkning:

Diamanter från Panduro, lösögonfransar från Kicks. 

Glittereyeliner från Make up store. Denna kväll satsade jag på mycket mörka nyanser men jag tycker inte att det framhävs i kortet, haha. 



 






Noize Supressorz tackades av scenen. Jag har inte sett dessa killar sedan QLimax 2009 men jag minns att jag redan då tyckte att dom var grymma. Även denna kväll ägde dem och körde flera av låtarna som spelades på just Qlimax 2009! ;) 









Hardcore!! ♥





Club Aqua - One night of core















Haha bilden här ovan är egentligen ganska gräslig men ändå rolig! Kolla färgen på mitt hår också!! haha!





Killarna in action!

0 Kommentarer till "Club Aqua i bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!