Bilddagbok

Tänkte börja med en liten "bilddagbok" för vad jag har gjort här under mina lediga dagar efter jul. Det har varit full rulle på mig men det har varit mycket skönt!
 


När Timmy kom hem från Uppsala hade han med sig ett litet paket från hans ena syster till mig. Hon hade gjort egna örhängen med ljusrosa fjädrar på! Jättefina! 



I lördags åkte jag och mamma till Chilli, Mio och Ikea. På Chilli slog jag till på en bäddsoffa och här är den! Jag är supernöjd!



Jag och mamma slog även till på en varsin matta på Mio. Ronja älskade så klart mammas matta och satte på en gång att röja omkring på den haha. 



I söndags tog jag och Timmy en tur till Kista och gick på bio. Vi såg filmen Hobbit. En mycket bra film i samma stuk (alltså lika bra) som Sagan om ringen-filmerna. 



Detta år har jag tränat 112 ggr på SATS och mätaren är nu nollställd. Detta år satsar jag på lite mer än så! ;) 



Igår på nyårsafton fick jag några presenter:



Blommor av Linn och Minna som Minna själv har gjort. 



En påse med lite olika smink av Mickan.



Den innehöll läppglans, mascara och nagellack.



Läppglaset testade jag nu på kvällen och känslan på det var lite annorlunda, mycket mjukare och mindre kladdigt än va många andra läppglans kan vara! 
 
 
0 Kommentarer till "Bilddagbok"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!