Barn som inte leker

Jag har då varit på en ganska inspirerande föreläsning idag som handlade om barn som inte leker, samma som föreläsningens namn dårå.

Jag tyckte att jag fick en hel idéer kring lek, både smarta och galna idéer, för att hjälpa barnen på jobbet med deras lekförmåga. Det var även mycket man redan visste men som blev tydligare och när man fick det svart på vitt och sammanställt så kunde jag koppla till min verksamhet på ett annat sätt, så nu blir det att åka till jobbet och arbeta mer med leken imorgon!! ;)

Jag avslutar kvällen med ett par ledord till alla pedagoger där ute:

0 Kommentarer till "Barn som inte leker"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!