39,3 kg muskler - var då?

Ja juste, var ju på gymmet igår och fortsatte min kamp mot + 1 kg muskler. Lite extra kul med träning idag eftersom jag köpte ett nytt träningslinne i neonrosa färg, i just love it!

Men i alla fall. Körde på 20 minuter på crosstrainern och övergick sedan till passet jag fick av PTn. Tänkte att jag kör detta pass ett par gånger innan jag byter ut övningarna. Kommer även göra så att jag andra dagar kör passet plus fler övningar. 

Idag lade jag till lite vikter men klarade mig ändå på 4 varv och 3 övningar på 15 minuter. Måste dock även öka på marklyften men på Sundbybergs gym så finns det inte stänger som väger mer än 25 kg vid PT hörnan och de andra stängerna är på helt andra sidan av gymmet bland alla fria vikter och där finns ingen yta att göra detta pass på, vilket är ett dilemma. Kan använda den tyngre stången och lägga vikter på men den är oftast upptagen... Ja ja, får se hur jag löser detta, under tiden ökar jag andra vikter! :) 

Efteråt stod jag framför spegeln och funderade på var dom där 39,3 kilo musklerna är någonstans. Enligt mig själv så tycker jag mest att kroppen ser lite lelös ut, inga muskler som direkt tittar fram om man inte vill säga spänner dom... Eller? 



Magen är kanske på god väg som den var förra våren...



Visar upp nya linnet ♥



Helt slutkörd Emelie, bild 1 efter crosstrainern och bild 2 efter styrkepasset



Linnets baksida och en bild där jag mest skrattar åt mig själv när jag försöker spänna mig!! Haha

0 Kommentarer till "39,3 kg muskler - var då?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!